Hop til hovedindholdet

Dato og tid

Onsdag d. 10. november 2021 kl. 09:00 til lørdag d. 27. november 2021 kl. 09:00

Sted

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening, Tinggade 3, 4100 Ringsted Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening
Tinggade 3
4100 Ringsted

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings Ønsketræ 2021

Ansøgning til Ønsketræet 2021 foregår for første gang online

Du skal være bosiddende i Ringsted eller Sorø kommune og dit barn/børn skal være mellem 0–17 år, for at du kan modtage hjælp til julegave/r. Julegave/r til indfrielse af barnets/børns julegaveønske kan max. beløbe sig til 300 kr. pr. juleønske.

Der er ansøgningsfrist d. 27/11 - 21 kl. 9.00. Du får svar på din ansøgning senest d. 15/12 - 21, hvor vi vil sende en mail med angivelser af hvor og hvornår julegave/r kan afhentes.

Bemærk at selvom der står Tinggade 3, som er adressen på vores butik, så vil der være udleveringssteder i både Ringsted og Sorø.

Ikke afhentede julegave/r kan ikke afhentes efter tidsfristens udløb og vil blive brugt i konkurrencer i foreningen.

Ansøgningen, som du udfylder på tro og love, bliver behandlet fortroligt og destrueret efter brug, efter gældende persondata lovgivning.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >